Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sepi
Säädin sytytyksen laittamalla merkit kohdalleen, kääntelemällä jakajaa niin että tulee kipinä tulpanjohdon ja vent.kopan kannen välille. Johto paikalleen ja starttaamaan. Lähti kuin ei mitään vikaa ois ikinä ollut. Ryyppy täysillä käyttelin ja vähentelin ryyppyä kunnes oli pohjassa ja vieläkin kävi. Sitten painoin kaasua, ensin varovasti eikä alkaneet kierrokset nousta uudestaan. Polkaisin pohjaan ja moottori sammu tykkänään eikä enää edes lupaillut. Kipinää en uudestaan muistanu testata.
|
Testesin sitten kipinän. Juu ei. Kärkiväli nolla vaikka olin säätänyt kolmenkympin huitteille, ja juu ruuvit oli kiinni. Säädin sit käret taas ja käyntiin lähti, mutta samoin tuloksin kuin aiemmin.
Äsken vinttiremontilta joutessani kävin kokeilemassa ajoituslamppua johon eilen sijoitin. Taattua biltemalaatua kylläkin, mutta kai sen ny sentäs vilkkua pitäis, ei vilkkunu. Kai se täytyy taas haalarit vetää niskaan ja mennä nyrkit rasvaamaan.
Ihan vaan tilannetiedotuksena tämä, jos se ny ketään kiinnostaa...