Viestiketju: toyota hj 60 vm-86
Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 23.11.2011, 16:47
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja labot Näytä viesti
enpäs ole kerennyt täällä päivittämään..

etuakseliin hommasin jo uudet paremman mallin stefat, holkit ja kääntöpallon tiivisteet.. niillä pitäs se akseli alkaa pitää öljyt sisällä ja kurat ulkona varmaan perjantaina työn alle, samalla hiukan jarruremppaakin.

rupes tuo perä kummittelemaan myös eli kitkalukko "hävis" pitää joskus ja joskus ei jos on tiukka paikka niin vain toinen pyörä vetää

uudet öljyt siellä on mutta ne on edellisen omistajan jäljiltä niin enpä tiedä ovatko lisäaineelliset kitkaperä öljyt, eli kannattaisko kokeilla ensin öljynvaihtoa vai onko nää perät niin nuukia onko sisällä kuravettä vai öljyä?

paukkumisetkin kiusaa edelleen eli rattia kääntäessä keula paukkuu joskus ja nyt on ruvennu myös joustossa paukahtelemaan myös perästä? kaikki pultit on kiinni tarkistettu sekä uudet uretaanit löytyy riipukkeista molemmista päistä, uudet iskari sekä itse jouset..

Kokemuksia mimmonen tää koppi on ajaa ilman vakaajia jos ne ottais pois??

eiköhän tässä riittävästi kyselemistä..
Omassa hojossa ei ollut kallistuksenvakaajia ollenkaa, vakio alustalla (löysä) aika vaarallisen tuntunen varsinki ku ajatteli et jos sillä pitäis väistää jotain vaiuhdeista. Mutta lisäkierrejousituksen asennuksen jälkeen ei tullut kertaakaan mieleen että tarttis vakaajia. riippuu varmaan hyvinkin pitkälti etujousien jäykkyydestä, kun ne jouset on kapeemmalla ku takana. tietysti omalle kaistalle palaaminen hoojiilla yli 100 vauhdeissa ohituksen jälkeen jännitti melkolailla paljon enemmän kuin hdj:ssä kaikki on niin suhteellista

Sen verran vielä jotta toisen puolen pyörät vesilätäkköön ajaessa 33 renkailla ja +60 vauhdeissa oli aina aika pysäyttävä kokemus. auto kallistu silmänräpäyksessä ihan helvetisti ja sen jälkeen huojunta oli nii rajua et tavarat siirtyili autossa. mutta eip tullu koskaa sillä kokeiltua samaa vakaajien kans, että vaikia sanoa olisko vaikuttanut.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten