Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 15.11.2011, 00:04
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Kyllä sä tolla tehostajalla & pumpulla pärjäät, ainoastaan kaikista pahimmissa paikoissa vähän ruuti loppuu kesken.. Jos kuitenkin päätät vaihtaa, niin taisi olla vuosimallin '98 tai '99 Dodge Durangon V8- versiosta (non snow-plow varustelulla) mistä menee jytkympi tehostin tilalle. Tai sitten vain laitat hydro- assistin tuonne auttamaan jos tarvetta ilmenee?

Suosittelen sitä simpukan ja etuaisan väliin tulevan-, sekä aisan ulkopuolelle tulevan vahvikkeen tekoa suhteellisen pikaisesti, ton kokoisilla renkailla kun saa auto muutamat vastaavat tällit kuin videon ojanylityksssä niin saatkin jo alkaa harjoittelemaan eturungon hitsausta Yksi mikä estää korin murtumista olisi laittaa panhardin kiinnikkeestä tukitanko öljypohjan ali, ja kiinni toiselle puolelle samaan kohtaan. Siellä pitäisi olla reiätkin valmiina. Tuollainen tukitanko estää tehokkaasti etuaisan kiertymistä & kiinnikkeen löystymistä, kun panhardin kautta tulee isoja tällejä korin puoleisen kiinnikkeen kohdalle.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 15.11.2011 00:06
Vastaa lainaten