Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Samaa miettinyt että laittaa pari joustoa tohon offivehkeeseen johonkin pakosarjan jälkeen sopiviin kohtiin, loppupäästä putki kiinteänä pohjaan kiinni  tuskin koneen korvat ihan suoraan on syyllisiä, mutta ne kannatinkumit voi ollakkin.. ei ole ihan tukevimmasta päästä noin painavalle koneelle. Toisaalta jäykemmät sitten täristää ohjaamoon asti vittumaisesti
Pakosarjalta alaslähtevä putki on siitä yhdestä kohtaa lytyssä ihan tehtaan jäljiltä, että vasemman renkaan maksimisisäänjoustossa oik. renkaan ollessa alhaalla banjo/ kardaani ei nappaa putkeen kiinni. Korotetussa vermeessä ei pitäisi tarvita sitä lyttäystä ollenkaan jos on hitusen rajoitettu sisäänjoustoa. Ja riippuuhan se monesta muustakin jutusta kyllä.
|
mulla ainakin on ihan jälkiasennettu lyttäys siinä ekassa taaksepäin kääntyvässä mutkassa ja turbiinikopan alla
kuskinpuolella näytti olevan kumi koneen korvasta osittain jo " kadonnut kentälle siunattuna"
en mitään uretaanisia ajatellutkaan laittavani