Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 12.11.2011, 13:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
..huomasin että panhardin akselin puoleinen pultinreikä on venynyt/kulunut vähän soikeaksi, akseli liikkuu muutaman millin sivusuunnassa
Aika perusvika, huitaseppa siihen sopiva latanpätkä niin alkaa pelittämään. Itteltä tuli kyllä rälläköityä koko kiinnike irti, ja tein muistaakseni 50 x 100mm palkista (vai oliko sitten 120 x 60 5mm:n seinällä..) uuden entistä ehomman, missä on panhardilla paremmin tilaa liikkua ja tukevampaa tekoa kuin alkuperäinen.


Lainaus:
myös etuiskarit on aika huonot kiipeämishommissa, etupyörät rupeaa pompottaan aika helposti, toki johtunee hieman myös etutuennan rakenteesta (e-eehkä?) mutta jotain parannusta varmaan sais jollain erilaisilla vaimentimilla
Eipä mulla pompottanu renkaat aikanaan kauheammin.. olisko jo iskarit vähän kulahtaneet? Jonkun verranhan tolla keulan rakenteella kyllä nousuissa/ kiivetessä kiven päälle keula keventää, mikä voi tietyissä tilanteissa tuota pompottamista aiheuttaa.. Pistä vähän paremmat iskarit tilalle niin luulisi helpottavan?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten