Kyllä minunkin mietestä tuo olkatapin takakallistuma saa aikaan juuri tuota.
Tuo takakallistus voi muuttua hyvinkin paljon korotuksessa (tästä autosta en tiedä), sillä osassa autoissa kolmiotukivarren/tukivarsien kiinnitus ei ole suorassa auton pituuslinjan suhteen.
Toiset renkaat ja autot kestää enemmän heittoa, toiset vähemmän.
esim. minulla hdj:ssä normaalia enemmän takakallistusta, menee kuin juna ja ohjaus palauttaa vähän liiankin terhakasti.
Kaverilla taasen oli hdj:ssä normaalia vähemmän, itse asiassa taisi olla jo etukallistusta, kulki vielä kelvollisesti, ja palautti huonohkosti.
Minulla oli bj-40 ensin nollassa, suuntavakavuus huono, ei palauttanut ohjaus ja jarrutuksessa sai jorjata jatkuvasti ratilla kun tempoili ympäriinsä.
Käännin noin 4 astetta takakallistusta, ja muuttu kuin eri autoksi.
|