Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 23.10.2011, 21:53
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Talking

hetkinen hei!.. tuo kulki 35" kumeilla 96km/h lappu lattiassa 3.54 välityksillä. ja nyt jos mie laitan 4.56 välitykset ni ehä se kule ku jotaki.. emmätiä ammatti koulun lyhyt matikka.. no mut ei sil kehtaa enää matkaa ajaa.. ja kierroksia koneesta ei oikei voi nostaa.

eli jakistahan täs pitäs välittää sellai et pitkä puol pysyy normaalina.

siin on nyt jakiksessa lyhyt puol 2.03:1
jos jostai sais hommattua dana 18 ja jeesukseniskänvanhan broncon 20:sen rattaat ne sotkemalla sais lyhyen puolen 2.46:1.

eli lähes sama ku vaihtas 3.54set 4.56välityksiin..? ja tää vastais lähes samaa jos vaihtas normi dana 300sen.

tai tera low dana jakikseen : 3.15:1 - 70:1 crawl ratio.

Gear Ratio Comparisons:
Changing the transfer case gears from 2.03 to 3.15 has the same effect in low range as changing from 3.54 to 5.38 gears while leaving high range unchanged for good highway driving and without losing strength in the ring and pinion set.

nonni sehä löyty helposti paitsi et tuokin maksaa sen 800-1000 riippuen mistä tilaa. shaisse! ttu ku on hankalaa.

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten