toi kuskinpuoleinen toimii sillä samalla vanhan sähköflektin ohjauksella, käy kun ilmastointi on päällä tai termarikopassa oleva anturi pyytää päälle
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
Alavesiletkua pätkin ja sorvailin siihen heti ekan mutkan jälkeen T-haaraputkenpätkän. Anturille tuli M22x15 jenka siihen.
Anturi on 3 napainen malli
7.5604
82 - 77˙C / 87 - 82˙C
- kierre M22 x 1,5 mm, avainkoko: 29 mm
= 60533503, 95630939, 126406/16
- sop. AlfaRomeo, Citroen, Peugeot
|
kaks muuta on tolla anturilla, muistaakseni apparin puolen ropelli lähtee eka käymään, sit keskimmäinen, kertaakaan ei kaikki kolme ole vielä käyneet samaan aikaan.
toki ongelmiakin toi sähköflektimuutos on tuottanut tullessaan, ilmastointia on pidettävä päällä jatkuvasti kun etulattia ja kardaanitunneli helottaa kylä ja offiajossa niin ettei paljaalla iholla parane koskea flektien painaessa kuuman ilman auton alle, nostin kesällä konepellin takareunaa 25mm mutta siitä ei ollut haluttua vaikutusta kun rakoa pellin takareunaan tuli silti aika vähän.