Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 19.10.2011, 17:54
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Taas takajarruongelma ratkaistavana.

Esitiedot:

- Akseli Ford 8.8
- Pakko saada 6-pulttinen jako pyörien kiinnitykseen
- Akseli ei saa levetä yhtään 8.8 alkuperäisestä leveydestä
- Alkuperäisissä pyöränlaakereissa ei ole erillistä sisäkoolia
- Suomessa ei ilmeisesti pysty karkaisemaan vetoakseleita joissa laakeripinta kestäisi ilman tuota edellä mainittua sisäkoolia
- 8.8 tarkoitetut c-clip eliminatorit ei ole ratkaisu koska tuolloin akseli levenisi
- Tuon laakeriongelman takia suunnitelmissa sovittaa akseliputkeen Pajero Sportin 40mm leveät pyöränlaakerit pesineen ja sovittaa akselin leveys näiden osien mukaan
- Vetoakselit teetetään Karpiolalla
- Jarrusatuloiden kiinnikkeiden valmistaminen ei ole ongelma

Ongelma on siis tämä:

- Haussa ratkaisu jolla saan sovitettua levyjarrut joissa on käsijarru valmiina satuloissa
- Pajeron levyjen halkaisija 325mm ja paksuus käytettynä 18mm, paljonkohan uutena?
- Pajeron rumpukässäriä en haluaisi käyttää
- Missä autossa olis noiden Pajeron levyjen kanssa yhteensopivat käsijarrulliset satulat?
- Mistä autosta Pajeron levyjä ohuemmet levyt?
- Vaijeritkin olis tietysti hyvä löytää sellaiset jotka saa modifioitua paikalleen
Vastaa lainaten