Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami-
Tietty jos tykkää katkenneista norrista, jatkuvista jousien vaihdoista, siitä taiteilusta millä saa jousi vammasen takasin tielle ja jatkuvasta jousien ettimisestä niin mikäs siinä oppiipahan vaihtaa jouset ainakin. Ohjausvarsiakin oppii oikomaan ja vaihtamaan.
bonuksena saa paskan ajettavan niin maastossa kuin tiellä. Mut makunsa kullakin. ;-)
Mut jos teet vaan mettästys auton niin laita alle korotusjouset. Silloin sulla on uudet jouset alla jotka kestää jo kohtuu hyvin eikä tarvii temppuilla.
Tärkeimmät etenemistä parantavat muutokset (suikassa) on 1. lukot 2. lukot 3. renkaat
-sami-
|
Tietty soan yhteydessä voi vaihdella jouset uusiin, ni ei tarvii tosiaan jumpata niitten vanhojen katkenneiden lehtien kanssa, on totta ettei lähes kolmekymmentä vuotta vanhat latit kestäkään yhtäkkiä kun joutuvat taipumaan
En tiedä miten sinä ajat, muttei mun ainakaan oo tarvinnu ohjausvarsia oikoa ,kun ne on kerran tehty kunnolla
Juup ja lukot on myös ihan hyvät olla muuallakin kun ovissa....