Näytä yksittäinen viesti
  #71  
Vanha 23.03.2004, 13:33
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Rata-ajoissa automaatti on yliveto kun saa kaksinkäsin puristaa ratista koko ajan, kurvissa tallata yksinkertaisesti vaan kaasun pohjaan ja keskittyä suoran päässä tuplajalka jarrutukseen ! (automaatissa on varmaan siksi leveä poljinkin?) En ehtisi kyllä Ahvenistolla pykältämään...nostan lippalakkia manuaalikuskeille.
Anteeksi mitenkä??
..jotenkin tuo kurvissa kaasun pohjaan tallaaminen ja tuplajalka jarrutus ei oikein kuulosta rata-ajolta...
Eiköhän manuaali ole nimenomaan rata-ajossa se parempi vaihteisto....ei tule mitään kick-downeja keskellä mutkaa ja vaiteella pystyy jarruttamaan.

Itse tein swapin TH700 -> ZF6 speediin ja en taakse edes katso...

Eikös se mennyt jotenkin näin... "real cars have three pedals!"
..ja ei herneitä kiitos.


Jussi
11,84sec ET, 191,5km/h http://www.geocities.com/jussikosonen/corvette.html

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten