Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 20.09.2011, 04:17
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
pidetään korvan takana nuo lämpö hommat, tarkotuksena olis laittaa vanhakoppasen pajeron välijäähy ja se d4d hiluxin ahdin mistä oli aikasemmin puhetta ja maltillisilla ahdoilla...

eli mitään äly tehoja ei olla hakemassa...sais ees vääntöä reipaammin...pääsis rekoistakin ohi motarilla...


mites muuten noi välitykset eroaa datsuneissa ja nissaneissa,käykö ees keskenään niinku murikat? entä onko laatikoissa eroa? kellään tietoa?
Laita isompi turbo!!!! Ootko koetellu survoa 3dl lasipurkkiin kokonaista kalkkunaa? Se on myös ahtamista ja miten siinä käy? Jompikumpi hajoaa purkki tai kalkkuna tai molemmat. Toivottavasti oli riittävän selkeä metafora

Niinkuin Tdi sanoi pakopaineet kasvaa ja pakolämmöt kasvaa liian pienellä
ahtimella. Vakio turbo moottorit kestävät kun siellä on ahtoja 0,2-0,5bar. varsinkin kun ollaan tuolla 2,5 litrassa eikä missään volkkarin 1,8 "superturbo"150hp vehkeessä niin se pakokaasun tuotto on pikkusen erillaista ja sen pitää päästä pois koneesta

Viimeksi muokannut nbf : 20.09.2011 13:37
Vastaa lainaten