Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 11.09.2011, 13:48
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juippa Näytä viesti
Jatketaan letkuaiheella.
Mites noi esim. jenkkivehkeiden automaattiöljyjen jäähdytysletkut?
On jotai metallia alkuperäset, ja kai ne jäähdyttää öljyä paremmin kuin joku kumiletku jo matkalla jäähdyttimelle? Mulla oli joku korvannu noi metalliset jollain teetetyllä paksulla kumiletkulla jossa oli päät puserrettu valmiisiin metallinippoihin/liittimiin. Tää auttoi askin vaihtoa huomattavasti kun ei tarttennu alkaa taivuttelemaan niitä pitkiä n.180cm mittasia metalliputkia.
Ongelma tuli vsitten siinä että ei ne kumiletkuktkaan kestäneet tota automaattiöhliä... Jossai vaiheessa kovettunu ja tihkutti öljyä kumikerrosten väliin ja lopulta ulos asti. Tuli sit samalla rasvattua taloyhtiön parkkipaikka aika huolella....
Oisko olemassa jotain hyvää taipusaa putkea/letkua joka kestää lämpöä, tärinää ja dextronIII:sta? Jotenki tuntuu et toi automaattiöhli pääsee ihan jokapaikasta ulos....
Veikkaan että on letkut ollu tavallista hytikkaletkua. Voi olla että automaatin öljyt on liian kuumia ko. letkulle. Jos haluat jatkaa letkulinjalla niin Hyd letkuja on korkemmille lämmöille olemassa.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten