Viestiketju: Brygin LäJä
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 01.09.2011, 09:48
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
noniin ja taas vääntyi ohjaustanko perkele, kipusin kakkoskorisen golffin konepellille niin lipsahti hiukan auto ja suoraan tangon varaan killumaan. prkl!
Joutunee vetämään ässän hihasta, tai paremminkin jokeri pelaajan ottamaan esiin.

Ja nyt varmistui kauppa toyotan koneen osista. 3 trukkilavallista kaikkea mahdollista ja mahdotonta. seassa kansi ja taydellinen kone ilman kantta. useita sarjoja mäntiä vauhtipyöriä. syöttöpumppuja suuttimia plaa plaa. hiacee ja landcruiseria. kohta kärsii yhden koneen räjäyttää jo huvikseen

Nyt on hiukan alkanut ihmetyttää tuon pakolämpömittarin toiminta, tasakaasulla 80kmh ajaessa mittari napottaa tasan 800 asteessa??? ja kun kaasun painaa pohjaan tippuu mittari 400asteeseen jonka jälkeen hiljaa nousee sinne 700asteeseen kunnes veto loppuu. ja välillä mittari heittää 1300asteeseen ja siitä takas 600 asteeseen, hiukan alkaa tuntua että oisko anturi tulossa tiensä päähän.Autogaugen mittari

kuulostaa aika kovilta nuo lämmöt.. omas läjäs en oo saanu ko hetkellisest yli 600 nousemaa... ja autogaugen mittari (uusi) kiinni.. turbona switzer S1 ilman hukkista
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten