Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JNaukki
|
cossun orkkis ahdin pelaa patrollissa tosi hienosti, ahtoja ei parane nostaa yli 1,2 bar, hajoo ahdin ja pakopaineetkin alkaa nousta turhan korkeelle.
hukkaportti toimintaan ja johkii kiloon ahdot nii kohtuu verkkaseen alkaa liikkua eikä pitäs pakopaineitten karkailla pahemmin.
vnt ahtimet itte ainakin unohtaisin kokonaan.
mulla oli cossun ahdin patrollissa ja turbonpumppu ruuvattuna, isohko cooleri, 1,5 ahdoilla pyöri 39,5" pokkeri iloseen mut ahdin ei kestäny. isot poijaat on kertoillu et about 1,2bar menee kipuraja noilla to3 garreteilla...
ei se patrollin kone mitään ämpärin kokosta tarvii, tehoo siitä ei järkevästi saa ku sen pari sattoo vakio sisuskalut omaavalla pumpulla, joten pienemmällä ahtimellakin pärjää.
pers dyno sano et ittellä oli about 150hv renkaalta tolla cossun ahtimella, jos vertailu kohteena käyttää et samat muut kalikat on kii mut hyrränä on garetin gt32 ja niillä irtos 173hv renkaalta...
pakopaineiden karkailu alkaa yleensä yli 4000rpm joten silläkään ei kauheeta merkitystä kun harvemmin tarvii niin korkeelle kierrättää.
tosin oma huussi kiertää kuuden tonnnin jenkakellon tappiin ja vetää hienosti yli viiteen, no verona saa maksaa et neljäs kone menossa

täytys tutustuu lisää pumppuun ja rajoittaa kierroksii hieman...