Viestiketju: Universal-motor-gerät
Näytä yksittäinen viesti
  #37  
Vanha 22.08.2011, 13:10
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.381
Perusasetus

Komeassa kunnossa tosiaan on

Tutki käsikaasun ja siitä edelleen kaasupolkimelta lähtevä vivusto, joka kai siinäkin mallissa kiertää konen takakautta koneen toiselle puolelle säätäjälle. Siinä on monta niveltä matkalla, olisiko väljää jossakin? Pumpun säätövipu pääsee laskemaan sammutusasentoon, jos ei ole tyhjäkäyntiä mutta muuten toimii.

Vinssin voimattomuuten vaikuttaa varmasti se liejulammikko, jos on alkuperäinen kiilahihnalla välitetty pumppu, hihnapyörä luistaa. Se pumppu ei mikään mahtava ole ollut muutenkaan. Mogin vakiopumppu on ollut vain aurahydrauliikkaa ja kippitunkkia varten.

Voimanotosta saisi hydraulitehoa irti isolla pumpulla ihan eri tavalla, mutta sitten se pysähtyy, kun kytkimen painaa. Siinä ei taida olla kaksoiskytkintä, missä veto pyöriin katkeaa kytkinpolkimella ensin ja PTO vasta alempana?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten