Lainaus:
	
	
		
			
				
					Alkuperäinen kirjoittaja  H&K
					 
				 
				Ja lisäksi moni vinssin moottori ottaa maakosketuksen myös rungon kautta kiinnityspulttien läpi, siihen on hakalaa saada kytkintä väliin... 
			
		 | 
	
	
 Eipä taas tullut ajatelleeksi... 

 Ja siitä ampeerimäärästä, todistaa vaan että en edelleenkään tiedä mistään mitään... 
 
EDIT:
Toisaalta... Jos autossa jo on akuille pv-katkaisija kuskin vieressä, akut apparin hanurin alla, solenoidiboksi jossain akkujen naapurissa ja vinssi keulalla - niin minä en ainakaan jaksa vetää enään uudet kaapelit maskiin toista pv-katkaisijaa varten (olettaen siis että pv-katk. pitää tulla ennen solenoidiboksia). 
Toinen ratkaisu mitä vastaan on tullut on toinen solenoidi vinssin solenoidiboksin ja akun väliin ja siihen pieni vipukatkaisija herätevirralle. Kestävyydestä/turvallisuudesta en sano mitään, toimii kuitenkin.
Andy