Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 29.02.2004, 18:41
NHOffroadTeam NHOffroadTeam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.04
Sijainti: Pöytyä, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

kytkentä kaavion mukaan patrollis on "engine Revolution unit"joko kaavion mukaan sijaitsee ruiskutus pumpun ala puolella , siihen menne 2 johtoa jotka on väriltään y/b eli keltainen/musta ja y/w eli keltainen/valkoinen ja ne menevät suoraan mittaristoon. se on kytkentä kaavion mukaan ainut 4 napainen liitin joka on vain kierrosluku mittaria varten.ja samat johdon värit pitäis kaavion mukaan löytyä siitä liittimestä mittariston takaa. eli siinä 4 napaisessa liittimessä on johdot y/b, y/w jotka menevät sille pyörintänopeus yksikölle ja ne loput 2 johtoa on b eli musta ja siihen pitäis tulla maa . ja sit siinä on y/r eli keltainen/punainen johon pitäis tulla 12 tai 24v kun toi kytkentä kaavio ei sitä kerro.
toivottavasti näist ohjeist oli jotain hyötyä.

Vastaa lainaten