Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 24.02.2004, 20:56
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Juu, elikkäs normaalista kitkalukosta on jousi otettu pois ja tilalle tehty hydraulimännät, jotka puristaa kitkalevyjä. alkuun oli ongelma että sai paineen pyörivään murikkaan, mutta nyt se on ratkaistu ja prototyyppi tehty. Pumppasin sitte käsipumpulla 200bar paineen männille ja testaamaan, sitte vasta ku öljyt lämpes rupes kunnolla toppaamaan, kone sammu kulmajarrulla. Paine olis tarkoitus tuottaa esim kuorma-auton telikoneikolla. Eihän tuosta ole hyötyä "normaalissa" ajossa mutta trial kisoissa vois olla ihan hyvä kun päästää paineen pois niin lukko on heti irti, ilman mitään hampaiden takertelua.
Janne M

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten