Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 27.05.2011, 22:17
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
tää rakenne kuulostaa siltä mainiolta CDI ltä, baxxterin tapaus taitaa olla vanhempaa, ihan perusluotettavaa mallia
Nimenomaan, ei ole vielä cdi.
Lainaus:
onkohan siinä kuitenkin:

- sähköinen tyhjäkäynnin korjaus / pumpun ohjaus kokonaisuudessaan / ilmamassamittari
Mun mielestä ei ole sähköjä. Eikä ainakaan ilmamassamittaria. Kai.
Lainaus:
humppaaks se kylmänä vai aina ? onks savu valkosta, sinistä vai mustaa ? haiseeko kitkerältä ? onks jakop.ketjun ikä tiedossa ? onko tarjottu perinteistä 2T öljyä koskaan tankatessa ?
Aina "humppaa" ja sauhu on sinertävää ja vähäistä. Ei mitenkään erityisen pahalta haise, jakoketju on alkuperäinen (~250tkm pitää paikkansa), öljyä ei ole koskaan tarjottu.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tässä helpompi vaihtoehto.

Ei voi toimia jos toinen tärkeistä elementistä palamistapahtumaan ei ole kohdallaan.
Riittävästi pölyä ja kosteutta yhtäaikaa niin suodattimen pintaan muodostuu ilmaa läpäisemätön kerros eli kosteastapölystä kuivuessan tulee kuin betonia.
Eikös tämä vaivaisi enemmän kierroksilla? Tämä potilas oireilee vain ja ainoastaan tyhjäkäynnillä. Suodatin pitäis olla ok, mutta tarkastan kuitenkin..

Voisin jopa koittaa muistaa videoida käyntitapahtumaa kun seuraavan kerran näen potilaan..
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten