Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Itseasiassa unohdin tuon Dynastian. Se oli kyllä mielenkiintoinen yksilö. Sekin oli yllättäen täysin läpimätä. Ilma vaihtui hyvin ohjaamossa kun koko keulasta puuttui pellit. Hyvä että penkit pysyi paikallaan, vaikka oli aivan päivän tuore leima kun ostin sen. Mutta muutoin se oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Koskaan en öljyjä siihen vaihtanut tai edes katsonut oliko siellä öljyä. Silti sillä veivattiin 30tkm. Vaikka se oli sillä vahvalla vapari 2.4 koneella niin jaksoi hyvin lavalla kuskaa domingoa ja perässä vetästä trailerilla toista. Muistelisin myös että se meni kohtuu pienellä. Kantavuutta, eikä vetokykyä ollut kummankaan kuskaamiseen, mut silti jaksoi. Samaten se jaksoi hienosti roudaa n.1500kg hiekkaa, vaikka lavan kantavuus oli vain 600kg. Tosin renkaat antautui takaa. Siitä sai vielä saman minkä maksoikin  Tosin uusi omistaja ei koskaan leimannut sitä enää. Se edelleen seisoo sen pihalla. Mut en silti kyllä haluaisi toista samanlaista tilalle. Oli se sen verran hirveen näköinen virtys. Emäntäkin häpesi liikkua sillä 
|
Alunperin ajattelin olla kommentoimatta koko topicciin, koska mielestäni ei ole olemassa selkeästi parasta autoa tai automerkkiä(koska on erillaisia käyttötarkoituksia) vaan kuitenkin tämä kertoo jo jotain -> ei voi olla huono.
Kertokaapas joku muu merkki ja malli, joka kestää samanlaista käsittelyä(jotta ei nyt sitten ihan tuuli huulia heiluttelisi niin tämä tullaan sitten kokeilemaan ja kertojahan vastaa kustannuksista) Tuo sitten jos hävettää liikkua jollain "autolla" ei ole todellakaan auton vika vaan kyse on ihan omasta itsetunnosta.
Niin ja tuosta ruostumisesta tuokaas alukuperäisissä pelleissä oleva 80-luvun mersu, audi, volkkari, fiude tai jokin haluamanne merkki(henkilöauto/paku paperit), jolla todistetusti ajettu yli 600tkm (moottoria/vaihteistoa ei saa olla vaihdettu) niin minä tuon purettavaksi menevän umpilahon HJ:n ja vertaillaan hieman kumpi se pahemmin laho on ja tuo hojakka sitten on TOSI laho.