Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 08.04.2011, 14:26
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Onko vika vai ominaisuus, että 1KZ-TE on yläkierroksilla 3000-> todella puhdittoman tuntuinen ja tuntuu kuin kaasua löysäämällä meno tuntuisi jopa piristyvän. Kävi mielessä meneekö pakopesä tukkoon, toisaalta voima savuakaan ei ole havaittavissa. Millaisia kokemuksia muila ko moottorista. Dynossa tarkoitus käydä tsekkaamassa ahdot ja paljonko voimaa oikeasti on.
Eilen kävin AMW:llä dynossa ja taitaa olla ihan kunnossa. 125hv ja 308nm oli huiput. Ahdot käy vajaassa 0,9 barissa josta tasaisesti tippuu 0,7barin tuntumaan niinkuin tehtaan ilmoittama lukema onkin, tiedä sitten johtuuko tuo puutuminen 3000-> juuri tuosta ahtojen laskusta normaali tasolle.
Pakoputkisto ja cooleri lienee auttavat ja ahtoja voisi kokeilla nostaa hieman. Onko noita ahtoja nostettu turboruuvilla vai hukkiksen tankoa tiukkaamalla? Mikä imusarjan kupeessa olevan paineanturin tehtävä on ko moottorissa? lisääkö/vähentääkö syöttöjä sen tiedon perusteella?
Vastaa lainaten