Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 29.03.2011, 02:10
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Tänäp öö siis eilen sain oikee aikaseks Dropattua iskarin kiinnitykset ja pisemmät jarrulinjat asennettua.
Tars alkaa kardaaneja pilkkomaan seuraavaks ja ohan siinä vielä käsijarruvaijereiden (tuki)kiinnitys pisteiden siirto, laatikon kannatin kummi rakennella... sit voiski pian lorauttaa uudet ölöt lodjuihin ja masiinaan, ja jarrujen ilmaus.ni vois piästä hieman testi ajolle... ainii ja pakoputki tarvii kans vetää uusiks ku se ei oikee istu tuon t18a lodjun kans, tulloo ikäväst etu jordaanin tielle.
sit vielä tietysti se highsteer ohjaus ja tasaus pyörästön lukot,panssareita alustaan. akseleiden kiertymistä estävät tangot varmaan tarpeeks epäselvästi ilmastu (traction bar)


ja oha ne kurauoman toiselpuol laitellu kaikenmailman jousia, kettinkejä ja vaijereita pienillä vanttiruuveilla
idea varmaan hyvä... nopea ja edullinen tiiä sitte onko jollain kokemusta??

jotain tuollaista kaavaillu

















entä oks kukkaa testannu offissa tuollasta iskari hommaa??
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4
Vastaa lainaten