Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 28.03.2011, 18:19
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SauliS Näytä viesti
Pösöistä tiedä mitään mutta sanompa oman mielipiteen kuitenkin. Viisaampien tarinoiden perusteella vaikuttaa nostajavialta. Onko öljyt vaihdettu milloin? Jos ei ihan hiljattain niin Fortet sekaan (tai pölttoöljyä..), käyttö lämpimäksi ja öljyn vaihto. Sitten merkkiliikkeeseen tms. missä löytyy OIKEA TESTERI ja koodit pois. Jos ei herjaa muutamaan päivään niin konttorille.

Mitään vastuuta ei oteta mutta tuolla konstilla nostajavaivat on joskus helpottanut helkeksi. Mitään virityksiä en lähtis tekemään, jos ei noilla auta niin sitten korjaa sen oikeasti tai on ajamatta.
Pakko kyllä ihmetellä että miksi sinne konttorille pitää ylipäätään mennä jos taulussa palaa ylimääräisiä valoja!? Ei se vikakoodin luku nyt niin kallista ole..
Vaihdan autoon öljyt ja torstaina menen paikalliseen korjaamoon tutkituttamaan sen kunnon testerillä. Jos siellä saataisiin valo sammumaan niin saman tien uusintakatsastukseen.

Tyhmäähän se oli mennä valo palaen konttorille mutta tyhmä on tyhmä. Ei ole koskaan moisia valoja autoissa palanut niin enpäs tajunnut sen olevan katsastuksen este. Tuo kyseinen valo on palanut jo vuosikausia silleen satunnaisesti. Ilmeisesti on aina katsastuksessa ollut pimeänä.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten