Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JeepTrainee
Teitkö tolle alleajosuojalle jonkun pikakiinnityksen, että saa maastoon mennessä pois vai onko tuon tarkoitus olla kiinni vain kerran vuodessa katsastuksen ajan?
|
Kiinnitys oli helppo, kun sen sai vetokoukun kiinnikkeisiin niin, ettei tarvinnu muuttaa mitään. Palkkiin vain kulmarauta, johon hitsasin M10 mutterin ja sitten M10-40 pultista kanta sahalla pois ja siipimutteri MIGillä kiinni. Siipipultti mahtuu M10 mutterin läpi suoraan vetokoukun kiinnikkeen reikään ja sen saa helposti itsekseen irti ja takas (ehkä n. puoli minuuttia suuntaansa).
Pultti tuskin kestää perään ajoa, mutta sitten särkyy jo muutakin. Katsuri sanoi, että ei heitä kiinnosta miten se on tehty, kunhan se on jotenkin järkevä (esim. 3mm palkkia ja tukevasti kiinni) ja siten että pykälät täyttyy eli 55 cm maahan ja pituus auton leveys miinus 10cm per puoli.