Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 14.03.2011, 12:09
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Exclamation

Varikko ehdottomasti pakollinen


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Koko-ajan paranee vaan, kohta on toimivat säännöt kasassa.
Voisko olla jotenkin siten, että kumpi vaan täyttyy ensin, kierrokset tai aika, niin kisa päättyy silloin.
Eli ensin kisajärjestäjä arvioi parhaan kykynsä mukaan montako kierrosta on järkevää yrittää ajattaa tietyn ajan puitteissa, ja sitten ensisijaisesti noudatetaan sitä kierrostavoitetta, mutta jos aikaraja täyttyy ennenkuin kukaan saa niitä oletettuja kierroksia ajettua, niin silloin ruutulippu liehuu.
Ja tosiaan joku "ratavarikko" olis hyvä.
Ratavarikko ehdottomasti huoltamista/tankkausta/korjaamista varten ettei ajella pitkin yleisöalueita ja tuo F-Ykkösissä noudatettu systeemi toimisi varmaan täälläkin. Kierroslaskentaan voisi ajatella ponderia niin laskijoita ei tarvita kuin yksi ja tulokset tulostuisi heti maaliintulon jälkeen. Laitteita näkyy saavan jostakin "lainaan" kun olivat käytössä tuolla Porvoon Le Mans kisoissakin. Saattaa toki verottaa jonkinverran järjestäjän taloutta, mutta muuten toimiva systeemi ja saishan siinä samoin tein kierrosten lisäksi kierrosajatkin
Ja mitä tulee keskeyttämiseen niin kisaajan on tietty itse ilmoitettava, että on keskeyttänyt, ettei järjestäjän tarvitse arvailla onko vielä kisassa vaiko ei.
Vastaa lainaten