Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.03.2011, 22:19
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hakoteilla Näytä viesti
Kommenttia tuohon vaimenninasiaan, mulla on BJ:ssä kasikoneen perässä yksi edelbrockin dual in, dual out rst-vaimennin, muutoin rst-pakosarjat ja 2,5 " rst-putket. Joku tuollainen kuvan mukainen, läpivirtaava, kanavat menee kaksi kertaa ristiin vaimentimen sisällä.

Kohtuu vaimeat, todella miellyttävät äänet, eikä katsurikaan kommentoinut mitenkään. Ei ole siis muita vaimentimia.

Siis jotain http://store.edelbrock.com/sdtseriesmufflers.aspx sivulla myytävää? Noihan on sangen edullisia, vaikka niille sitten laskis mukaan tullit ja kuljetukset ja kaiken.

Jotenkin hassua, että on varaa rakentaa jotain puhtaasti hyödyttömiä useemman tonnin arvosia himmeleitä mutta parin sadan edestä äänettömyyttä on aivan täysin liian kallista, vaikka se sitten saisi koko himmelin käyttökelvottomaksi jopa omalla pihalla kaasutteluun...

Mulle ainakin laitteitten äänenpaine on lähinnä haittatekijä jos kohta hyväsointiset koneet onkin lähellä sydäntä. Kovaäänisyys on kuitenkin eri asia kun hyvä soundi. Eniten mun sydän sykkii hyvin ja vapaasti hengittävälle slant sixille joka momentinmuuntimen välityksellä vie nätisti ja riuhtomatta hyvin viihtyvää seuruetta halki kesäisen maaseudun kun mankasta soi Honey B and the T-Bones.

Joka tapauksessa pysyäksemme topicissa, on tosi siistiä seurata rataprojektin edistymistä, vaikka se alunperin käynnistykin perse eellä puuhun. Joillekin toisille täysin saavuttamattomissa olevat luvatkin on hankittu ihan sillä byrokratialla millä niitä hankitaan. Joskus syksyllä vasta tiietään mihin suuntaan oikeesti kannattaa mennä, mutta tähän hätään siis näyttää äärettömän lupaavalta. Tahdon tulla kattomaan vaikka tuskin omistan osallistumiskykyisiä ajokkeja siihen mennessä Plussat siis Asioita Aikaansaaville Tekijöille(TM)

- t
Vastaa lainaten