Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 01.03.2011, 23:11
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ja just meinasin sanoa että koska siellä ei ole juurikaan laakereita eikä tiivisteitä vaan tiivistys ja laakerointi perustuu juurikin pyörimiseen,ja öljykalvoon, niin olisiko voinut olla niin että se turbo on ollu vaikka imupuolelta huurtunu kiinni,ja jäykkä öljy ei ole osannu mennä paluu letkua takaisin öljypohjaan??? Tai paluu letkussa huurretta,ja siksi öljyt on päässy pakoputkeen???

Aika amatöörimäistä spekulointia allekkirjoittaneelta

No ei se huolto varmaan pahaakaan tehny...On siellä kummiskin muutama kuluva osa.
Kaverilla meni kingcapista turbon öljynpaluu letku lyttyyn kun ei saanut sitä kunnolla paikoilleen ja pukkasi öljyt tubosta putkeen,korjaantui ihan tuolla pienellä letkun vaihdolla. Eli ei tuokaan ihan tuulesta temmattu juttu ole.
Vastaa lainaten