Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.03.2011, 21:02
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timeri Näytä viesti
eipäse oo possilainen vaan joku nissanin oma sysyteemi(ei hyvä) mutta onpahan kuitenkin! mitä venttiilin välysten loppumista ne tarkotti???? ja missä ilmauksessa vika?? tarkottikone että se saa ilmoja jostain?? oothan tarkastanut polttoaineen paluuletkut ettei niissä oo murtumia. aiheuttaa just semmosta että saa seisokin jäläkeen pitempään tarttailla ku polttoaine linjat valuu kuiviksi! ja onhan po-aine suodatin kunnolla kiinni, ja kumitiiviste oikein ettei sietä vetele ilimoja. kato ainakin nyt ensiksi semmoset enneku alat pumppua ja suuttimia mihinkään huoltoon viemään.. mulla ajettu 380000. eikä mitään kansi eikä pumppu/suihku remontteja oo tarvinu tehä!!!
Kyllähän minä oon noita putkia tarkistellu ja suodattimenkin oon ottanu irti moneen kertaan ja katellu et on kunnolla. Mutta pitää ottaa nyt viikonloppuna suurempaan syyniin että mikä on vikana. Ja tuskinpa siinä mitään vikaa ilmauksen kanssa on kun saa seisoo vaikka viikon mutta kuhan kone on lämpöne niin lähtee käyntiin ihan ilman mitään taisteluita. Vikakooditkaan ei antanu mitään. Mut jospa siitä nyt joku vika löytys kun aikase ehtii
Vastaa lainaten