Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi
Siis teoriassa homma on melko simppeli, mut kun ei oo käytännön kokemusta ei viitsis just tolla kappaleella alkaa harjottelee.
Eli palojen viisto ,pinnat puhtaaks,kappale kuumaks,palat tasoon kiinni,hitsipintojen poltto(tohon on oma puikko),hitsaus ja maltillinen jäähytys,kokonaisuus irti ja koneistukseen.
|
Siinähän se lyhykäisyydessään

Minä en ole ikinä tuota polttoa tehnyt ja edelleen parit lohkotkin käytössä, jotka olen korjannut. Tosin tuo osanen kerta on ollut hytikkaöljyn kanssa yhteyksissä, niin melkein kannattaa polttaa, on se semmosta visvaa se öljy

Sitä en kyllä tiedä kuinka pirun kuumaksi menee sillä polttopuikolla, minä olen lämmittänyt kappaleen yleensä tuonne 400asteen pintaan, tämä helppo todentaa lämpöliidulla...