Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 18.02.2011, 09:13
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ai noissa olis alumiini lohkot......hmmm minkäs vuotisissa autoissa noita koneita oikeen on, eli onko jo järkevään hintaan ostettavissa kokonaisia autoja, joista sais sit moottorin lisäks sähköt ja bensapumput ym tarvittavat hilut. Onko tietoa, että mitä tuollainen saban kone painaa käyntikuntoisena?
90-98 Ysitonnisissa on tuota B234-moottoria. http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_H_...#B204_.26_B234
Hyvä moottori, tuo venakopassa oleva sytkämoduuli vaan taitaa olla jonkin verran kulutustavaraa.

Ton Wikipedian artikkelin mukaan kaikissa H-sarjan koneissa olis valurautalohko. Mutta tossa B235R koneessa on aika mielenkiintoinen toiminto, manuaalivaihteiston kanssa siitä saa 20 sekunnin ajan 370Nm/250Hv. Tuo on siis uudemman 9-5 Saabin kone

Halvalla saa paljon ajettuja:

http://www.nettiauto.com/saab/9000/3630012

http://www.nettiauto.com/saab/9000/3775220

edit/ Painoa tolla motilla on noin 160kg.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 18.02.2011 10:10
Vastaa lainaten