Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Saahan turpo koneesta vääntöä jo abaut 1500 kierroksella ja tyhjä käynnin ku säätää 1400 kierrokselle ni herää melko viiveettä.
Ja mihin sitä vääntöä edes tarvitaan ku ilmankin pärjää? Ja formula offissa on juttu vähä erikseen jos verrataan 700 heppasia kaseja ilokaasuin yms. johonki b230 t volvoon.
|
Mun museokoneen tyhmäkäynti on n.650-700, ja vääntö löytyy heti ilman viivettä.
Jaa, että mihinkö sitä vääntöä tarvitaan. No vaikkapa mun autossa 39,5 boggereiden pyörittämiseen ja ei ole mitään alennusvaihdetta, eli ns. pikkupuolta jakolootassa.
Kuka ajaa foffia kaasuilla noin pienillä tehoilla, ei kai kukaan, ilman kaasuja taitaa löytyä useimmista foffiautoista ton verran.
RIPAX vois laittaa jotain vääntö / heppa-arvoja numeroina niistä nykykoneista.