Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Junde
- Putkirunkoautoissa kun teette uusia autoja tehkää kunnon tuplaristikko oviaukkoon ja vanhoissa autoissa kuten jaren willyster käytetään järkeä ja hyväksytään se hieman lyhyt vahvike toiseksi oviputkeksi! Painoeroa ei kuitenkaan ole kuin max 1kg ja kun se on tehty aikanaan olleiden sääntöjen mukaisesti ja on vielä tukevan näköinen niin en voi uskoa että tästä kukaan tekee ongelmaa.
Selvensikö tämä hieman asioita?
|
eikös noissa vois olla sama juttu mitä nopeuslajeissa (esim ralli ja sprintti) että jos on ennen tiettyä vuotta leimattu katsastuskortti niin kelpais sellaisenaa.. ja sit tästä eteenpäin tehtäis noilla uusilla säännöillä.
helvettiäkö noita vanhoja kilpureita muuttelemaan kun ennenkin on kelvannut..
en minäkään joutunut sprintti autooni lisäämään kattoristikkoa kun kortti oli tilattu 2005 tjs..
just tähän jatkuvaan akk:n sääntöpuljaamiseen loppui mun kilpailuharrastus..
paska juttu toi kori homma pro modissa.. taitaa suurin osa noista vanhoista olla kohta kelvollisia vain protoihin..
tuskin minäkään saan tota rakenteilla olevaa häkkyrää niin paljon patrollia muistuttamaan kuin pitäis.. noo.. ajetan jässäreitä enemmän.

saa noita vakuutuksia muualtakin ni ei tarvii välttämättä olla akk:n alainen kisa.. eikös vuokatti ollu viimevuonna
mitä veikkaatte. montako vuotta tarvii oottaa että offissa pitää olla hans tuki.. palamattomat alusasut yms.. mä veikkaan et tätä menoa viimestään 2015
eikös jokamiehen luokka oo jo perustamassa omaa juttuaa..ainakin kisoja tekevät ilman akk.n valvontaa.