Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.02.2011, 00:37
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Lukkoako?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Jep, juuri näin. Vähän sama kun lähdet liukkaalla kelillä lukkoperäisellä takavedolla, niin persaus valuu sinne kallistuksen suuntaan



Jappella ainakin on jeepissä detroitit molemmissa päissä, ja hyvin on näkynyt pärjäävän. Aiheuttaa niitä satunnaisia ongelmia, mutta pystyy niiden kanssa elämään ja myös tottumaan varmaankin.



Kuluvat osat, ARB:issa jos pääsee kosteutta niin voi jäätyä talvella, samoin öljy voi jähmettyä jne.. jne.. On mekaanisesti kytkettäviä lukkoja, esim. OX locker. Pitäisi olla erittäin laadukkaita, tosin on niillä vähän hintaakin. Hyvänä puolena saat hienot kahvat koppiin sisälle

edit: Jos on lähes puhtaasti metsäauto, niin laittaisin kyllä kytkettävät lukot. Mulla kun esim. oli Jeeppi aikanaan myös käyttiksenä ja halusin kunnolla pitoa takapäähän takavedolla ajaessa, ja toisaalta siten että toimii automaattisesti (ja että vapauttaa mutkassa ajessa tiellä) niin oikeastaan ainoa vaihtoehto oli automaattilukko. Detroitti siksi että piti carrieri vaihtaa muutenkin koska välitykset vaihtui tiheämpään. Muuten olis tullut Aussie locker tjsp. lunchbox- lockeri..

Kiitoksia asian valaisemisesta.
Täytyypä Jappea haistatella lauantaina Kulmassa.

Mikäslaista eroa käytössä on noiden halvempien (Aussie, lunchbox, yms.) ja Detroit Lockkerien välillä?

Pelimerkkejä kun olisi yllinkyllin niin ei tarvis kysellä, ostais vaan kalleinta.
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 11.02.2011 00:58
Vastaa lainaten