Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Siksipä sanoinkin että oma puolueellinen mielipide. Kannattaa vaikka lukaista ennen 3gen Pajeroa hankkiessa Autobildin 100tkm kestotesti olisko joskus 06-07 ilmestynyt.
Jaa-a. Toyotassakin on erillisjousitus ja hammastanko-ohjaus edessä, taka-akselin erillisjousitusta pidän miinuspuolen asiana. Moottori on Mitsulla ainakin paperilla parempi, mutta suorituskyky on vähän ruuvatulla 1KZ-TE:lläkin ihan ok.
Toyotassa samat lukot ja samat rengaskoot.
Fiksumpi tai ei, mutta oma henkkoht mielipide puoltaa Toyotaa käyttöautoksikin. Joku toinen ottaa varmasti Pajeron paljon mieluummin ja tykkää siitä kuin hullu puurosta. Varsinkin lyhyt levikemalli on mukava(vemma)n näköinen Pajerolla. Ymmärrän kyllä.
|
Sinä sen oikeastaan tässä nyt kiteytikin. Molemmat on perusteiltaan samantyylisiä, pienin poikkeuksin, jotka vaikuttaa hieman eri tavalla. Se on enempi makuasia, mitä kukanenkin itse tykkää painottaa. Ja siksi sanonkin aloittajalle, että käy itse koeajamassa pätkä pajero, ja lyhyt Land Cruiserin 90:en. Koska moelmmat on erittäin päteviä pelejä luokassaan, eikä niistä löydy valtavia heikkouksia käyttötarkoitukseesi. Se riippuu siis täysin käyttäjän omista painotuksista. Toyota saattaa olla aavistuksen hiljaisempi, tuo mitsun DI-D diesel nimittäin oli meluisampi, mitä edellisestä mallista löytyvä 2,8 esikammiodiesel vakiona.