Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 05.02.2011, 17:09
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Se ongelma on muun muassa siinä että sinne on mm. jo hitsattu penkin kiinnikkeet kokonaan valmiiksi ja ne pitäisi poistaa ja tehdä täysin uusiksi. Vaikka se olisi helpompaa kuin akselin uudelleen putkitus, niin periaate pistää hanttiin. ..ei viitti ihan kaikkea mitä on rakentanut tehdä uusiksi

Katotaan nyt sitten mihin tuo omapaino nousee ajokunnossa, ilman noita full width akseleita ja isoja renkaita se olisi ollut arviolta 1700-1800kg, akselit kasvattaa painoa yht. ~200kg, isoista renkaista max. satku lisää. Ei se toivottavasti paljoa yli 2000kg tule painamaan. 2400kg olisi jo melkoinen sotanorsu, ei millään pitäisi olla niin paljoa.

Teit sitten kuitenkin penkin kiinnikkeet uusiksi Isäukko kävi miun tallilla toteamassa että jätkät vaihtaa koko auton pala kerrallaan, mutta miun autossahan on vielä hemmetisti orggista jäljellä verrattuna tähän kinneriin Ootko Timppa koskaan laskenut montako kertaa olet enimmillään muokannut jotakin kohtaa? Kuulin eilen yhdestä Chevy vanin 8-pulttisilla navoilla olevasta akselista, joka olis jouten. Mahtaisko olla siun kaipaama 14 bolt.

Vastaa lainaten