Näytä yksittäinen viesti
  #211  
Vanha 29.01.2011, 23:37
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

terveiset vastaanotettu ja laitettu takas re boundina (PSSSSt..: joks on pullo korkattu??? )

ja sitten asiaan. tai no ainaki sinnepäi.

tuossa uudessa hienossa turbo + pakosarja kaikäleessä on kanteen 4 pako rööriä ja koneessa kiinni olevassa sarjassa vaan 2 tulee kannesta pihalle.

onks se ihan okei et teen vaa väli laipan ja naitan ton urpon vanhaan sarjaan vai onks pakko tehä kokonaan uus sarja irto mutkista? ja miks?

hyvin virtaavalta ainaki vanha näyttäs.. aika paskahan siihe on mitää väli käikälettä kyl tehä..?

konepeltii pitää näköjää tehä pahkapattiskuuppiramair ku ei mahu tuRbo alle... FAK!

-penkki asemmoitu uudestaan ei orkkis mielyttäny
-ratti+orpitoolin paikka valmis
-kaikellaisii pikku osia maalailtu
-öljypohja maalattu vihdoin ja liimattu kiinne.

-suunniteltu tulevaa koneen käynnistystä ja haaveiltu RockWell akseleista
siinä esikuva JEEPPI : http://image.jpmagazine.com/f/editor...r-77-waggy.jpg OOOOOhhhHH... NAM! tuoho pitäis pyrkiä! ihan tervettä kun ei oo viel ees noil porttaali rimpuloilla ajettu metriäkään
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten