Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 29.01.2011, 11:33
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Laita "vanhan" Ducaton akseli, eli alle -95. 1-akselilla jopa 1900kg konaispaino!
pitää varmaanki ettii pari tommosta jossai välis ni sais sen 3500kg ku vaihtas vetopään. taitaa olla lehtijousiakseleita mut hitsaamallaha siitäki selviää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Sinänsä riittää tuon ikäiseen että akselit kestää sen mitä kärryn valmistaja on niille halunnut. Mutta kokonaismassaa ei voi muuttaa ilman valmistajan lupaa, myös omavalmisteen valmistajan lupa siis tarvitaan. Eli jos et oo ite sitä tehny tai tiijä kuka on, niin hommasta ei tule mitään.
mistäs ne ingenjöörit tietää et kuka sen on tehnyt? vai onks se kirjattu johonki?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Jos homma noin kuulus mennä, ni leimaa sit suoraan Lappeessa, ni vältyt pitämästä oppituntia konttorin väelle...

Sumatran konttorin ohjeistuksen mukaan aina, jos muuttuu akseli tai vetopää toisenlaiseks, vaaditaan yhteensopivuustodistus.
eikä käyny ees mieles käyttää oman kylän konttoril.. jostai syystä firman vehkeetki leimataa muualla. kyselin jo Keijolta vähä samalla ku käytin yhen puukärrin leimalla
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten