Kyllähän tuossa alkas olla jo raaka-aineet....
Tuohon tuhoon; olisko sittenkin parempi koittaa patentoida tuo jatkokappale kytkimen ja askin väliin?
Nimittäin tuo kampiakseli-vauhtipyörä paketti lienee yleensä painoitettu enemmän/vähemmän parina,
ja tuo jatko ei ainakaan paranna tilannetta.
Yhtään asiasta tietämättä, miten esim startti suhtautuu tuohon jatkokalikkaan?
Jos pakko saada vauhtipyörää lähemmäs vaihteistoa(?), voisko kytkinkoppaa lyhentää?
Jos päädyt tuohon vauhtipyörän ulostamiseen, niin tee se huolella, ja mahdollisesti parilla ylimääräisellä kohdistustapilla.....
(Jos itse alkaisin moiseen operaatioon, niin: 1. adabteri pitäs sorvata kohdistuspinnoiltaan
ja kiinnituspinnaltaan yhdellä otteellella. 2. poraisin adapterin molemmin puolin läpi jokaiseen pultinväliin paikan esim.
8x20 rullalaakerille tapiksi (noin 7,9? milliseen reikään menee prässillä).
3. ennen kasausta kevyt hiekkapuhallus kaikille adapterin ja sen vastaisille pinnoille, ja täydellinen puhdistus!
4. kasaisin tuon paketin ikuisuus lukitteella, ja nimenomaan ainakin yhteenpuristuvilla pinnoilla.)
|