Lainaus:
quote:
Mimmottis pelei ne ninkus on... Tai oikeestaan jos jollain ois hyvä linkki-vinkkii mistä löytys jotain faktaa lähinnä tekniikka puolesta; akselit, jakolaatikko, jne. Tai jos joku tietää, ni oishan se kiva jos vähän valoa löytys asian tiimoilta...
Eiks tää oo sellanen hyvä laiskan miehen tapa... (tai sit jos on hidas yhteys eikä jaksa koko päivää viettää googlen kimpussa), kysyä ensin niiltä jotka sattumalta tietäs...
...katajaisen kansan itsesäälin MÄÄRÄÄN...
|
Noh, itse en osaa kuin kehua.. olen hieman puolueellinen, vaikka alla on 88 XJ niin eipä se kamalasti eroa 90 luvun alun vehkeistä. Jos hakee täysveristä metsäkonetta niin varmasti on parempiakin vaihtoehtoja, mutta jos hyvää yleiskonetta ja jenkki se pitää olla niin XJ on oiva vaihtoehto. Hyvä ajaa, ei ole tavattoman perso bensalle (4.0 kutonen)joka muuten kestää ja kestää kun muistaa huoltaa, pääsee moneen paikkaan, osat eivät kovin kalliita, tilaa on sopivasti ja kiihtyy kuin henkilöauto, on monella leuka pudonnut kun on vähän antanut happea liikennevaloissa. Mutta soittele Jamantille niin pysyy kyllä kertoilemaan tekniikasta yhtä sun toista ja antaa myös kritiikkiä tarvittaessa... minä en kehtaa haukkua kulkupeliäni.
Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic.