Reilu viikko on kulunut siitä kun mestarin käsi meni toimintakyvyttömäksi huolimattoman lipeän käsittelyn vuoksi, mutta kummasti alkoi käsi toimimaan kun sai tänään hakea vaihdelaatikon huollosta.

Ihan turhaan sitä ei huoltoon viety, sillä kolmosen pakka vuoti öljyä. Syynä se että oli millin verran kulunut ulkokehältä ja sen vuoksi tiiviste ei oikein pitänyt. Sen lisäksi puolet sisikaluista oli sinertäviä, eli lämmöt oli käynyt riittävän korkealla. Muutaman satasen remppa

, mutta ei voi mitään.
Pötkö kasaan ja paikoilleen:
Kuulemma verkko ei ole mitään ilman sitä vartioivaa hämistä. Paikallisen marketin leluosastolta oli löytynyt sopiva, tosin hieman huonosti taustastaan erottuva.
Samaisesta marketista löytyi myös jarru- sekä peruutusvalo.
Voihan se olla että kansien vaihto ei tuota toivottuja heppamääriä, mutta autoon rakennetaan varalle ns. "köyhän miehen turbo".
Eli kun tuosta napista kytkee, kiihtyy siinä toivottavasti muukin kuin kuski.
Tarkoitus on 100 heppasilla suuttimilla säätää bensan ja ilokaasun seos suhdetta. Suuttimet löytyy aina 250 heppaan asti, mutta tähän kokoonpanoon riittää vähempikin. Kuvassa suuttimia.
Sivusta seuranneena hieman arvelluttaa tuo BJ:n oma alkuperäinen mätä runko. Autoa on viime vuoden aikana vahvisteltu ja tehoja ollaan kasvattamassa, mutta kestääkö runko vai katkeaako tiukan paikan tullen.

Jos näin käy, toivottavasti kuskilla on ymmärrystä irroittaa otteensa ohjauspyörästä, tai jos haluaa vielä ohjata, irroittaisi ainakin ratin pikalukosta.

Ohjauspyörä kädessä kun kuitenkin tulee se tunne, että tilanne on edelleen hallinnassa.