Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86
Et siis oo polkenu kunnolla?
Pakolämmöt nousee hetkessä taivaisii jos lähet ottaa huippuja!!
Kerran olisin sulattanu koneen, jos tota mittaria ei olis ollu. Se on aika halpa verrattuna tuhoo...
Motarillaki yllättää monen mielen, ku tollanen malmikasa lähtee juoksee. Mut loppunopeudessa toi häviää ku välitykset loppuu kesken, ja pakolämmöt alkaa sillon noista. Tosin toiki oli niil mun pikkupyörillä(35")...
|
Kyllä tuo mulle on piisannu, ei ole tarvinut niin paljoa vejättää että ois ollu liialliset pakolämmöt, cumminssille ne on maks 750c ja yli 650c/maks.10sek, Nuo siis ehottomat maksimit... kyllä se liki menee ku vejättää...
En tiä sit miten isot rattaat vaikuttaa tuohon, periaatteessahan niitten pitäs rasittaa enemmän mutta kyl mää kesäkelillä raapasin sen verran vauhtia että riittää kyllä, eikä pakolämmöt ollu liikaa..
Turbohan se sulaa ensimmäisenä ja pakosarjan tiivisteet...
Edit:
Cumminssin virallinen ohjeistus asiaan on että 1300f/700c vaikka koko päivän, +1400f/760c 15sek, kestää hetkellisesti muutaman sekunnin kerrallaan jopa +1600f/870c. Ja jotku ihmettelee miksi seo hyvä moottori