Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja h-a-r-z-a
Tuon videon kun kahtoi niin voisko olla niin,että triali kuoli ratamestareihin?
Tossa ainakin vaikuttaisi,että jaksot oli pitkiä ja ajettavia.
OT,mutta olkoon.
|
Pidempiä ne kyllä taisivat silloin olla ja tosin ei silloin ollut mitään aikarajoitusta jaksoilla, joten pituuttakin pysty oleen enemmän, mutta sit alko radat vaikeutuun ja aikaa alkoikulumaan enemmän, niin tuli jaksojen suoritusajat ja sitä myöden myös jaksojen pituudet kutistu. Mut Trialin hiljentymiseen on kyl omasta mielestäni useita syitä. Mut kyllähän tuolla Nokiallakin Sarkan ideoimat radat oli kyllä todella loistavia ja onhan hän näyttänyt ratojen rakentamisen loistavaa osaamistaan formula offissa ja stadion kisoissakin, eli hänen ajatukset kun sais siirtymään jonkun nuoremman päähän, niin hyviä offi ratoja olis tulevaisuudessakin
Mjut tänään edes hiukan projektiakin nysväsin. Eli kääntökuulien hionta ja lisää maalia, jotta syöpymät sais peittoon ja pääsis kohta lakkaamaan jotta sais alkaa kasaamaan etuakselia. Aika hyvältä alkaa näyttään jo. Pieni hionta pariin paikkaan ja seuraavaks mustaa ja sit kovalakka.
Samalla maskin poikkilistojen ruosteen syömiä kuoppia tuli kans täytettyä ruiskukkitillä ja kun odottelin ruiskutuskertojen välillä hieman kuivumista, niin piti selailla jo kopan värivaihtoehtoja, vaikka auto on vasta ihan suunnittelu asteella




No mutta kuluipahan aika nopeammin unelmoidessa

Jotenkin punainen ja "kulta" pyöriny mielessä......noo saas nähdä sit loppupeleissä.
Sueraavaks pitäs kasailla taka-akseli ja korjailla se höyrypesurikin......niin ja takatukivarret pitäis vahvistaa ja siivota ja taakse ylätukivarsiin pitäs käydä Karaasista hakemassa nivel ja ja ja ja............