Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 18.12.2010, 19:45
konttikaira konttikaira ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.10
Sijainti: Sawo
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Tere.

Tuli itellekkin tuomonen diisselilöity b2600 -92.

Kone tuossa on jonkun päähänpistona pösön 2.3D =)

Samassa kaupassa tuli myös pajeron 2.5TD kone mutta sehän ei käykkään tähän "uudempi" koppaiseen laatikkoon.
Onko tuo mazdan vaihelootan kytkinkoppa vaihdetavissa "vanhaan" malliin. Eli alle -89?

Miten kytkin? Käykö pajeron kytkinpaketti tuohon maksan laatikkoon/kytkin akselille?
Niin ja sopiiko pajeron moottorin öljypohja sellaisenaan tuonne?

Toisena vaihtoehtona mietin mersun kakslitrasta tiisseliä turbolla. Mutta öljypohjan muokkaamisessa on työtä.
Itseäkin mietityttää tuo vauhtipyörän / kytkimen sopivuus. Pajeron vauhtipyörä parikyt milliä paksumpi eli tuo asetelmaa saman verran enemmän laatikkoon päin. Aiheutuukohan tästä vielä mitään ongelmaa??
Vastaa lainaten