Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 14.12.2010, 20:49
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Ei siinä purkamisessa mitään ihmeellistä ole. Suuttimet irti, atomeiksi, uudet kärjet sisälle ja nippuun uusilla tiivisteillä. Ei tosin ole mielestäni mitään järkeä vain vaihtaa uusia kärkiä, jos ei säädä myös avautumispaineita kohdalleen.

2L-T:hen tarvii suuttimen irroitukseen pitkän 27mm:n hylsyn...

Minulla läjän vaihdekepistä huomasi parhaiten huonokuntoiset suuttimet. Vatkasi ja heilui vähän joka suuntaan joutokäynnillä paikallaan seisoessa.
Laiskuuteen voi olla muitakin syitä. Pumpun ajoitukset esim?

edit: Arpe oli näköjään nopeampi.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991
Vastaa lainaten