Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Pontentiaalinen vika on löytynyt! Takakardaanin yoke ottaa todennäköisesti kiinni katalysaattorin johdon muoviseen kannakkeeseen tuosta punaisen nippusiteen vierestä. Korreloi täysin kaikkiin oireisiin, paitsi äänen "suuntaan" kuskin paikalta ja siihen, että tuossa osassa ei ollut mitään jälkiä. Nythän niitä on ihan joka paikassa, kun tuli tarkistettua kaikki ehdotetut, myös ne turbiinin pultit sun muut vaijerit moneen kertaan. Voimansiirto siis elää auton alla tosi paljon puolelta toiselle, kun tuossa välissä on sentään senttejä tilaa liikkua.
|
Kyllä se todellakin liikkuu, varsinkin jos (kun?) on moottorin ja laatikon kiinnikkeet jo päässeet vähän kulahtamaan. Itselläkin kun oli moottorin tyynyt kuluneet niin heilui jo paljon, ja kun ne kumit lopulta repesi sieltä sisältä niin vähänkin isommassa töyssyssä tuntui kun olisi 20kg moukarilla lyöty perseen alle
Niitäkin kuvia olen nähnyt missä kannakkeiden elämisen takia on viskoflektin siivet ottaneet jäähdyttimeen kiinni ja syöneet siihen isot reiät.
Lainaus:
Ulos tuosta ei kuulunut juuri mitään ääntä, mutta sisälle kuului ihan ¤&#"%":llinen rutina. Pelkän äänen perusteella olisi voinut olettaa, että jotain PALJON isompaa on vialla, eikä mitenkään voi uskoa että tuosta helevatin muovilärpäkkeestä lähtee sellanen meteli! Jos tuo lopulta on oikea äänilähde, niin voi vain huokaista helpotuksesta, ettei ollut mitään sen isompaa. Mutta ei nyt nuolaista ennen lopullista "tuomiota". Pitää ottaa tuo lärpäke irti ja vetää nippusiteellä kiinni etäämmälle. Jos sitten vielä mekkaloi, niin johan on kerpele!
Toisessa kuvassa palkin ruttu, joka vetää jakista sentin pari vinoon.
|
Toivottavasti on tuo, niin ei tartte enempää etsiä vikaa
Tuo kannakepalkin ruttu on jo ihan rutun kokoinen

siinä mun palkissa siis on noiden pikkureikien ympärillä pari sellaista 5 sentin kolikon kokoista muutaman millin painaumaa.