Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 22.11.2010, 21:14
keranha keranha ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Muhos
Viestit: 255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Minäkin vahvasti sitä mieltä, että PELTIvanteessa keskityksen hoitavat pääsääntöisesti pultit/mutterit.
Aluvanteissa, joissa suoralaippaiset mutterit, tarvitaan keskistys keskeltä.
Kaikenlaisia eri variaatioita kyllä maailmaan mahtuu...

Varsin vaan kun ne autojen orkkis peltivanteet on keskireijästään tiukkoja napaan? Kyllä pelti ja aluvanteissa on täysin samoja kartioita muttereissa/pulteissa. Joten keskitys tapahtuu keskireijästä ei pulteilla.

Kyllä sen vanteen saa keskelle vaikka reikä on väärä, mutta väittäisin että tuollaisessa kymmenien tuhansien luksusmaasturissa ei haluta tuota riskiä ottaa. Jossakin hj:n raadossa 38" rattailla hieman eriasia, ne kun puistaa kuitenkin...
__________________
Jeep wj V8

www.autotuningkeranen.com
Vastaa lainaten