Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK
Minäkin vahvasti sitä mieltä, että PELTIvanteessa keskityksen hoitavat pääsääntöisesti pultit/mutterit.
Aluvanteissa, joissa suoralaippaiset mutterit, tarvitaan keskistys keskeltä.
Kaikenlaisia eri variaatioita kyllä maailmaan mahtuu...
|
Varsin vaan kun ne autojen orkkis peltivanteet on keskireijästään tiukkoja napaan? Kyllä pelti ja aluvanteissa on täysin samoja kartioita muttereissa/pulteissa. Joten keskitys tapahtuu keskireijästä ei pulteilla.
Kyllä sen vanteen saa keskelle vaikka reikä on väärä, mutta väittäisin että tuollaisessa kymmenien tuhansien luksusmaasturissa ei haluta tuota riskiä ottaa. Jossakin hj:n raadossa 38" rattailla hieman eriasia, ne kun puistaa kuitenkin...