Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.11.2010, 22:28
Bj 40:n Avatar
Bj 40 Bj 40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: Ilomantsi
Perusasetus

Osaako kukaan sanoa mikäs ruuvi tuo on??

Tuntuu hämärältä tämä laitos kun vertaa muitten bj syöttöpumppukuvia omaan, tai lukee noita säätely ohjeita turbon asennuksen jälkeen (esim. näitä reikä letkuun täi nipan kääntöjuttuja ylemmälle letkulle) kyllä ne on minulla imukurkussa täsmälleen samalla korkeudella..? Tosin kyllähän nipan reikä on toisessa ylöspäin ja toisessa alaspäin.

Tosin jos sen mukaan niitä katsoo niin tässä kuvassa jonka netistä löysin on reikä vika letkun varressa?? Kyllä tuon moottorin puoleisen nipan reikä on minulla alaspäin.. Tässä kuva

Perkules! osaako joku selventää tätä letku jutskaa minulle? Eli turbo vislaa nyt mutta ois kiva saada noista letkujuskista selvää.. Voimaa ei ihan hirveästi tunnu tulleen lisää mutta kaikki on vielä hakusessa ja syötöt oli ennestään niin pienellä ettei savua ulos juuri saanut.. Ja se mittari jonka piti kertoa totuus ei sitä sitten näyttänytkään, ahtopainemittari ei suostunut menemään alipaineelle ollenkaan ja oli koko ajan 0.1 paineen puolella.. (paitsi kiihdyttäessä se nousi 0.6 kohdille..?) Sitä aikani teloessa painalsin sitten mittarin päällä olevan kumin kokonaan mittarin sisään ja vasta sitten huomasin että asennuksen jälkeen siihen olisi pitänyt puhkaista reikä.. Niin mitäs niistä ohjeiden lukemisesta on sanottu.. Nyt on sitten mittarin öljyinen sisältö kaadettu lasiin ja ongittu tulppa ulos, huomenna pitää käydä katsomassa mitä se ahtaa. Nyt mittari ainakin tuntuu pelaavan, sitä en tiedä näyttikö se totta kun sen "jumittaessa" testailin. Kivasti turbo vislas kuitenkin!

Vastaa lainaten