Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS
Aika kalliilta tuntuu toi 300 taalaa. Ite ku teki niin hintaa ei tullu yhtään ku kaikki osat löyty miljoonalaatikosta 
|
Juu, niin on kallis ja siksi en tota ostaisikaan. Mutta hyvän idean siitä saa miten tehdä niin voi sitten soveltaa omaan versioon
Tässä on puolilopullisessa kuosissa johtokasa auton sisällä, ei sieltä juuri enempää enää johtoja voi pois nyhtää jos haluaa että kone käy ja oleelliset asiat toimii. Se ei toki sisällä ikkunoita tai keskulukkoa

Pitää vielä pistää jonkunsorttisen sukaan sisään noi, mutt aolkoon toistaiseksi noin.
Tuli nyt sitten revittyä tuo ilmanvaihtokotelo ja -koneisto pois, yllättävän kivuttomasti se lähti ja KAIKKI (!) vaahtokumiset tiivisteetkin säilyi täysin ehjänä. Ottaen huomioon auton 20 vuoden iän niin ihan positiivinen asia. Nyt on helppo hitsata kaikki tarvittavat vahvikkeet yms.. Lämppärilaitteisto menee takaisin paikalleen, kojelaudan taidan tehdä itse uusiksi