On siellä merkit...
Vauhtipyörältä löytyy pumpun alta luukku, jossa näkyy vauhtipyörään meistatut viiva tai "0"
Nokka-akselilla tarvii irroittaa molemmat hihnapyörät (edestä vain rullaamaan, ei siis kokonaan irti) ja takapäässä on sitten hahlo (5 tai 6mm) joka asetetaan venttiilikannen kanssa tasaan. Uusi vesipumppu ja hihna + kiristin ehdottomasti!!!
Hihna paikoilleen ja etupää nippuun, jonka jälkeen kone taas nollaan ja sitten pumpun ajoitus (ahtamaton 1,00 - 1,05mm ja ahdettu 0,85mm esi-iskulle). Sitte pumpun hihna kiinni (ota 0,20 - 0,25mm ennakkoa lisää koska sen verran hihnapyörä "nitkahtaa" karkuun)
__________________________________________________ _______
Jos nokka on pielessä ja vena ottaa mäntään kiinni --> 1/5 kampiakseli takaisinpäin ja sitte mahtuu taas pyörimään...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Viimeksi muokannut Mikki : 13.11.2010 19:40
|